НІЧ У СМІЛЬЧИНЕЦЬКІЙ ШКОЛІ АБО ЯК 5 КЛАС ВЕСНУ ЗУСТРІЧАВ

2019-03-01

/Files/images/Ніч у школі.jpg

Досить цікавим явищем у виховному процесі школи став проект «Ніч у школі», у якому взяли участь учні 5 класу. Реалізація даного проекту переслідувала кілька завдань. По-перше, успішно завершити адаптацію п’ятикласників до навчання у школі ІІ ступеню, сформувати у них відчуття, що школа – це їх справжній дім, де цікаво, затишно, весело. По-друге, максимально здружити учнівський колектив, бо це, на наше глибоке переконання, – найдієвіший спосіб профілактики булінгу, конфліктів чи агресії серед дітей. По-третє, залучити самих учнів до планування власного змістовного дозвілля, навчити, як можна і корисно, і цікаво проводити вільний час, спілкуючись з друзями, розширюючи кругозір, покращуючи настрій.

Проведенню заходу передувала кропітка підготовча робота. До найменших дрібниць було продумано всі заходи, щоб жодна хвилина часу не була втрачена, щоб один вид діяльності постійно змінював інший, а інтерес учнів завжди залишався високим. До уваги було взято всі побажання та креативні ідеї учнів.

Проект мав ще одну назву «Зустріч весни», тому не випадково стартував о 17 годині 28 лютого. Спочатку у спортивному залі на дітей чекали цікаві конкурси та змагання. За перемогу у кожному з них п’ятикласники отримували фішки, які можна було наступного дня обміняти на цукерки. Тут не було переможених, бо призи отримав кожен.

Наступним етапом став квест. Поділившись на дві команди, вихованці мали пройти 10 станцій і на кожній виконати завдання (відгадати загадки, ребуси, криптограми, головоломки, скласти пазли та ін.). Усі завдання квесту були спрямовані на пропаганду здорового способу життя. Особливого адреналіну усім додав той факт, що переміщуватися по школі діти мали у повній темряві, освітлюючи власний шлях лише ліхтариками.

Коли обидві команди дійшли фінішу, було підведено підсумки змагань і нагороджено переможців, усі сіли за вивчення уроків. Діяли за принципом: зробив сам – допоможи другові. Після виконання домашніх завдань розпочалося найцікавіше – приготування вечері. Дівчатка сервірували стіл, готували десерти, а хлопці смажили м’ясо. Мабуть, це була найсмачніша вечеря у їхньому житті.

Усі спожиті калорії слід було спалити, а тому розпочалася дискотека. Таких запальних танців стіни школи ще не бачили.

Досхочу натанцювавшись, хлопці грали у комп’ютерні ігри, а дівчатка створювали красу, заквітчуючи паперовими квітами арку для свята 8 Березня.

Коли і цей етап було завершено, усіх запросили до «кінотеатру» на перегляд мультфільму «Фердинанд». Весело сміючись, коментуючи фільм та поїдаючи попкорн, дітлахи провели ще годину.

Опівночі всі вийшли на шкільне подвір’я зустрічати Весну. Співали пісень, загадували бажання, угледівши зірки, що падали.

Оскільки спати зовсім не хотілося, переглянули відео з випускного вечора у 4 класі, згадали початкову школу і зрозуміли, на скільки дорослішими стали всього за якихось півроку.

А далі була найвеселіша ніч у дитячому садочку.

Ранок розпочався із ранкової зарядки, сніданку та генерального прибирання. Вже потім були уроки, перегляд фото, відео та розповіді про «нічні подвиги» учителям, друзям, батькам.

Головне, що винесли діти зі школи – це глибоке переконання, що їх навчальний заклад – найкращий, що їхній клас – найкрутіший, а класний керівник – найкреативніший, що їхнє шкільне життя – найцікавіше.

Такі емоції не забуваються, тому, сподіваємося, нинішні п’ятикласники згадуватимуть цю яскраву подію усе життя.

Ось так, на нашу думку, можна зацікавити дітей школою, а навчально-виховний процес зробити невимушеним, наскрізним, активним та результативним.

Кiлькiсть переглядiв: 253

Коментарi